Przedszkole Integracyjne Pracownia Edukacyjna
Kontakt i lokalizacja
Informacje na temat placówki
Galeria zdjęć (11)
Udogodnienia w placówce
Przykładowy plan dnia
Schodzenie się dzieci do przedszkola
Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy według indywidualnych potrzeb dziecka między innymi zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe, zajęcia w ramach pomocy psychologiczno- pedagogicznej. Zabawy integrujące grupę. Zabawa z zestawu zabaw ruchowych.\n
Przygotowanie do śniadania
m.in. czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów oraz śniadanie.\n
Schodzenie się dzieci do przedszkola
Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy według indywidualnych potrzeb dziecka między innymi zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe, zajęcia w ramach pomocy psychologiczno- pedagogicznej. Zabawy integrujące grupę. Zabawa z zestawu zabaw ruchowych.\n
Przygotowanie do śniadania
m.in. czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów oraz śniadanie.\n
Zajęcia edukacyjne
Uwzględnienie indywidualnych potrzeb rozwojowych dziecka. Czas realizacji zajęć dostosowany jest do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych dziecka, 15-35 min.\n
Zabawy dowolne w tym relaksacyjne.
Zajęcia edukacyjne
Uwzględnienie indywidualnych potrzeb rozwojowych dziecka, 15-35 min
Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy według indywidualnych potrzeb dziecka
Zabawy na świeżym powietrzu, zabawy ruchowe, spacery, zabawy swobodne w ogrodzie przedszkolnym, gry terenowe.
Przygotowanie do obiadu
Czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów oraz obiad
Czynności porządkowe po obiedzie.
Czynności porządkowe po obiedzie.
Odpoczynek dzieci- leżakowanie
Słuchanie muzyki relaksacyjnej lub bajek.
Przygotowanie do podwieczorku
Czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów oraz podwieczorek.\n
Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy według indywidualnych potrzeb dziecka
Zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe, prace porządkowe w kącikach tematycznych, zajęcia w ramach pomocy psychologiczno- pedagogicznej. Słuchanie opowiadań/ bajek nauczyciela. Zabawy dowolne, zajęcia rytmiczne, językowe, taneczne. Rozchodzenie się dzieci do domów.\n
Zajęcia dodatkowe
Arteterapia z ceramiką
Hipoterapia
Dogoterapia
Arteterapia z ceramiką
Hipoterapia
Dogoterapia
Gimnastyka korekcyjna
Zajęcia profilaktyczne z logopedą
TUS- trening umiejętności społecznych
TZA- trening zastępowania agresji
Nauka czytania metodą sylabową w oparciu o metodę prof. J. Cieszyńskiej
Logorytmika
Terapia lego
Terapia pedagogiczna
Terapia ręki
Terapia Neuroflow
Terapia logopedyczna
Terapia neurologopedyczna
Komunikacja alternatywna Makaton
Rehabilitacja ruchowa
Terapia Tomatis
Kinesiotaping logopedyczny
Terapia miofunkcjonalna
Tlenoterapia - komora hiperbaryczna
EEG biofeedback
Rekrutacja
Nasza kadra
Agata Mitoraj
nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, słuchaczka studiów podyplomowych z zakresu logopedii, wychowawca grupy starszej, diagnosta w zakresie VB- Mappingu, arteterapeuta, logorytmista
Katarzyna Dzienny
rehabilitant ruchowy, specjalista w zakresie metody
Monika Romanowska
rehabilitant ruchowy, specjalista z zakresu gimnastyki korekcyjnej, Pilatesu, terapeuta Integracji bilateralnej
Agata Prejs
nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Agata Mitoraj
nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, słuchaczka studiów podyplomowych z zakresu logopedii, wychowawca grupy starszej, diagnosta w zakresie VB- Mappingu, arteterapeuta, logorytmista
Katarzyna Dzienny
rehabilitant ruchowy, specjalista w zakresie metody
Monika Romanowska
rehabilitant ruchowy, specjalista z zakresu gimnastyki korekcyjnej, Pilatesu, terapeuta Integracji bilateralnej
Agata Prejs
nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Maja Grzywacz
tyflopedagog, asystent nauczyciela w grupie starszej, studentka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, specjalista w zakresie treningu czystości - trening czystości dla dzieci z ASD
Agnieszka Grochowska
wychowawca grupy młodszej, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Katarzyna Mazur
terapeuta umiejętności społecznych TUS, terapeuta SAZ- trening zastępowania agresji, terapeuta ręki, asystent nauczyciela w grupie starszej, specjalista w zakresie wybiórczości pokarmowej
Ewa Pocięgiel
dyrektor Przedszkola Integracyjnego Pracownia Edukacyjna, terapeuta pedagogiczny spec. w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji dzieci autystycznych, terapeuta Tomatis, EEG biofeedback, terapeuta ręki, diagnosta psycho- pedagogiczny, oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej dla osób ze spektrum autyzmu, terapeuta Integracji bilateralnej, spec. terapii Snoezelen- Sala Doświadczania Świata
Monika Wichary
filolog j. polskiego, logopeda, terapeuta metody Neuroflow, specjalista kinesiotapingu logopedycznego, specjalista terapii miofunkcjonalnej, specjalista w zakresie metody komunikacji alternatywnej, Makaton
Beata Samek - Krzychała
neurologopeda, specjalista terapii miofunkcjonalnej, specjalista w zakresie metody komunikacji alternatywnej ,Makaton, specjalista w zakresie werbogestów, masaż Shantala
Ewa Czernecka
Asystent nauczyciela w grupie młodszej
Opinie o placówce
Ładowanie mapy...