Avalon Przedszkole Montessori
Kontakt i lokalizacja
Informacje na temat placówki
Galeria zdjęć (5)
Udogodnienia w placówce
Przykładowy plan dnia
Poranne zajęcia
Dzieci schodzą się do przedszkola. Jest to czas na pielęgnowanie kwiatów, karmienie przedszkolnych zwierząt i swobodne aktywności w otoczeniu. Nauczyciele prowadzą rozmowy z Dziećmi. Dzieci podejmują interakcje ze sobą nawzajem i spokojne witają budzący się dzień.
Pierwsza praca własna z Materiałem Montessori
Jest to czas, kiedy Dzieci pracują z materiałem Montessori w specjalnie przygotowanym otoczeniu tj. w kącikach z materiałem z danego działu, wybierając swobodnie czas i miejsce pracy, a także formę. Uczą się i nabywają kolejne kompetencje, zgodnie ze swoimi zainteresowaniami. Każde Dziecko może pracować z nauczycielem lub z innym Dzieckiem, w małej grupie, albo samodzielnie. Nauczyciele instruują Dzieci jak pracować z danym materiałem i prowadzą obserwacje ich zainteresowań budując indywidualne plany rozwoju. W tym samym czasie dzieci przygotowują oraz spożywają śniadanie wydane formie stołu szwedzkiego. W każdej sali znajduje się wyznaczone miejsce do jedzenia śniadania i podwieczorku (tzw. stolik śniadaniowy). Dzieci są niezależne i mogą jeść wtedy, kiedy są głodne, mogą zjeść tyle, ile potrzebują, mogą zjeść posiłek więcej niż jeden raz, jeśli tylko czują głód.
Poranne zajęcia
Dzieci schodzą się do przedszkola. Jest to czas na pielęgnowanie kwiatów, karmienie przedszkolnych zwierząt i swobodne aktywności w otoczeniu. Nauczyciele prowadzą rozmowy z Dziećmi. Dzieci podejmują interakcje ze sobą nawzajem i spokojne witają budzący się dzień.
Pierwsza praca własna z Materiałem Montessori
Jest to czas, kiedy Dzieci pracują z materiałem Montessori w specjalnie przygotowanym otoczeniu tj. w kącikach z materiałem z danego działu, wybierając swobodnie czas i miejsce pracy, a także formę. Uczą się i nabywają kolejne kompetencje, zgodnie ze swoimi zainteresowaniami. Każde Dziecko może pracować z nauczycielem lub z innym Dzieckiem, w małej grupie, albo samodzielnie. Nauczyciele instruują Dzieci jak pracować z danym materiałem i prowadzą obserwacje ich zainteresowań budując indywidualne plany rozwoju. W tym samym czasie dzieci przygotowują oraz spożywają śniadanie wydane formie stołu szwedzkiego. W każdej sali znajduje się wyznaczone miejsce do jedzenia śniadania i podwieczorku (tzw. stolik śniadaniowy). Dzieci są niezależne i mogą jeść wtedy, kiedy są głodne, mogą zjeść tyle, ile potrzebują, mogą zjeść posiłek więcej niż jeden raz, jeśli tylko czują głód.
Pierwsze zajęcia dydaktyczne na kręgu.
Jest to czas, kiedy Dzieci mają okazję spotkać się w grupie. Zajęcia edukacyjno-wychowawcze prowadzone są przez nauczyciela dla całej grupy i przedstawione w jak najbardziej interesujący sposób dla Dzieci przy użyciu wielu pomocy i akcesoriów, zgodnie z podstawą programową dotyczącą wychowania przedszkolnego oraz planem dydaktycznym przygotowanym przez wychowawców grup. W tym czasie Dzieci odbywają lekcję ciszy, śpiewają piosenki. Jest to również czas, kiedy Dzieci uczą się decydować o ważnych dla grupy sprawach, podejmują nowe, trudne tematy, rozmawiają o zasadach, rozwiązują konflikty.
Pobyt na świeżym powietrzu
Wspólny spacer po okolicy lub zabawa w ogrodzie i na placu zabaw, w razie smogu lub niepogody: zabawy w grupie i zajęcia organizowane przez nauczyciela (plastyczne, muzyczne, ruchowe, logopedyczne).
Wspólny obiad dwudaniowy
Każde Dziecko je tyle, ile potrzebuje. Po obiedzie Dzieci same sprzątają po sobie.
Relaksacja
Odpoczynek lub drzemka, czytanie i oglądanie książek, słuchanie muzyki. Swobodny czas na rozwijanie indywidualnych zainteresowań poszczególnych Dzieci.
Drugie zajęcia dydaktyczne na kręgu
Jest to czas, kiedy Dzieci mają okazję spotkać się w grupie.
Druga praca własna z Materiałem Montessori
Zajęcia indywidualne i grupowe organizowane przez nauczyciela. Po godzinie 15:00 wydawany jest podwieczorek. Dzieci indywidualnie decydują o porze jego konsumpcji.
Czas własny i rozchodzenie się Dzieci
Kontynuacja pracy dydaktyczno-wychowawczej. Zajęcia zorganizowane: plastyczne, muzyczne, ruchowe, logopedyczne oraz zabawy według inwencji Dzieci: gry dydaktyczne, zręcznościowe, stolikowe.
Zajęcia dodatkowe
JUDO
Japońska sztuka walki, zajęcia pod okiem wykwalifikowanych trenerów w naszym przedszkolu.
TANIEC
Zajęcia taneczne to odrobina ruchu połączona z odpowiednią dla dzieci muzyką.
AKADEMIA INŻYNIERA Z KLOCKAMI LEGO
Nauka logicznego myślenia poprzez świetną zabawę z klockami lego !
JUDO
Japońska sztuka walki, zajęcia pod okiem wykwalifikowanych trenerów w naszym przedszkolu.
TANIEC
Zajęcia taneczne to odrobina ruchu połączona z odpowiednią dla dzieci muzyką.
AKADEMIA INŻYNIERA Z KLOCKAMI LEGO
Nauka logicznego myślenia poprzez świetną zabawę z klockami lego !
PIANINO
Gra na pianinie rozwija nie tylko słuch muzyczny, ale doskonale wpływa również na skupienie i dobre samopoczucie u dziecka.
PIŁKA NOŻNA
Zajęcia ruchowe pod okiem najlepszych trenerów!
CERAMIKA
Ręczne wytwarzanie z gliny przepięknych dzieł sztuki.
Rekrutacja
Nasza kadra
Małgorzata
Nauczyciel gr. Bursztynowa
Karolina
Nauczyciel gr. Szmaragdowa
Agata
Wychowawca Gr. Bursztynowa
Angelika
Wychowawca Gr. Rubinowa
Małgorzata
Nauczyciel gr. Bursztynowa
Karolina
Nauczyciel gr. Szmaragdowa
Agata
Wychowawca Gr. Bursztynowa
Angelika
Wychowawca Gr. Rubinowa
Magdalena
Nauczyciel Gr. Szafirowa
Wen
Nauczyciel Gr. Rubinowa
Cemberli
Nauczyciel Gr. Szafirowa
Małgorzata
Nauczyciel gr.Rubinowa
Paulina
Logopeda
Monika
Nauczyciel gr. Szmaragdowa
Magdalena
Nauczyciel gr. Szafirowa
Patrycja
Wychowawca Gr. Szafirowa
Klaudia
Nauczyciel gr. Bursztynowa
Anna
Wychowawca gr. Szmaragdowa
Marta
Dyrektor
Opinie o placówce
Ładowanie mapy...